Alysu

Alysu

duminică, 22 ianuarie 2012

Grădina mea zoo!


De la un timp am văzut toată lumea îşi prezintă animalele lor adorate, preferate, fie ele mici, fie ele mari. Şi am zis eu de ce să nu îmi încerc norocul. Aşa că am de gând să vă fac cunoştiinţă cu o parte din animalele mele de casă, pe care le vizitez şi eu din an în Paşte.

So, let's meet them:

Faceţi cunoştiinţă cu pisica mea: Kitty! Iar aici e căţeluşa mea, Linda, în varstă de 5 ani (in 10 februarie)

Deci, cele mai noi membre ale familiei: Gălbenici (galben cu alb) si Garfield (galben).
 A doua poză: Gălbenici, răsfăţata familiei. Nu e zi să nu îl răsfeţe soră-mea.

Prima, e Lea, sora cu cele două mici, doar un pic mai mărişoară.
 A doua poză Garfield: gălagioasa familiei. E bună la operă.

Ghiciţi cine e? E Lea. Când era mai mică. Dulce nu?
 
1. Tigru, a fost al 4-lea, sau al 5-lea mascul în casă.
Din păcate, a dispărut de acasă, şi nu mai ştim de el nimic.
3. Pantera, este cea mai rea pisică avută. Pe lângă faptul că nu îi place să fie si alte pisici in casă, a inceput
să devină cam rea şi cu noi. Doar cu soră-mea se mai înţelege bine.

  
E timpul să vă prezint o parte din porumbeii noştrii: Alger (1) si Vera (3) sau amândoi (2).

Iar mai jos, vă prezint câteva din pisicile avute, dar care le-am dat sau au murit:
1 - 2 --> Blackie
3 - 10 -->  Pisoii avuţi pe parcursul anului trecut şi mămicile lor.

Ultimele 5 poze reprezintă o parte din iepuraşii avuţi anul trecut. Din păcate, au murit mulţi din ei.

Deci, asta e doar o parte din mulţimea de poze, şi animale, poze mai vechi, mai noi dar sper ca macar aceste poze să vă fi înveselit ziua cât de puţin. Tot timpul le-am zis mamei şi sorei mele, că vor avea o grădină zoo dacă o mai ţin aşa. Aşa că, vă doresc o zi superbă, şi ne mai vedem data viitoare.

6 comentarii:

  1. sunt foarte sensibili iepurasii :( saracutii...
    dar am inteles ca pot fi si ei dresati sa-si faca nevoile intr-un anumit loc :D am inteles ca in sensul asta sunt chiar mai destepti decat cainii si pisicile

    porumbeii sunt foarte frumosi, iar lea arata ca o barosana acum :))

    frumoasa postare! ^-^b

    RăspundețiȘtergere
  2. @Jean: cu iepurasii nu am avut treaba, pana anul ce a trecut, cand ii facea, dupa cateva zile mureau, dar in schimb nu aveam treaba :| eram plini de iepurasi... speram ca anul asta vor fi mai multi ca anul trecut. Si sa stii, ca fac doar intr-un anumit loc, insa daca nu cureti in fiecare zi cusca lor, se fac viermi si se imbolnavesc. enfin >.<

    vrem sa facem crescatorie cu porumbei, o pereche face 50 RON, si deja avem multe <3 si Lea, aww, sa vezi ce cuminte e, mai ales cand te vede :>

    Multumesc <3

    RăspundețiȘtergere
  3. waa, cate animalute! <3 sunt toate asa frumoase

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lexie: multumesc <3 si am si de dat =))

    RăspundețiȘtergere
  5. mama chiar ca gradina zoo :)) dar e super sa cresti cu atatea animale in jurul tau <3 the kitties & bunnies are adorable!!!! si eu am avut un pisic tarcat mai demult dar a murit :( si bunicul meu din partea tatalui crestea iepuri, dar nah cum el a murit tata a vandut tot, ca nu avea cine sa se ocupe de gradina. ai mancat vreodata carne de iepure? eu da. nu e rea, dar e iepure! come on!!! >.<

    RăspundețiȘtergere
  6. Awwww cat pot sa-l ador eu pe Garfield <3 Daca nu ma insel mai am si acum o poza cu el prin pc XD

    RăspundețiȘtergere