Alysu

Alysu

duminică, 13 noiembrie 2011

Ai vrea sa te nasti intr-o maternitate roz?

Parca va si vad mutrisoarele: "ce e si cu asta?" Ei bine, raspunsul e simplu: rasfoiam revista "Ce se-ntampla doctore?" (din nou) si am dat peste o pagina intreaga roz avand ca personaj in multe poze, cunoscuta pisicuta japoneza Hello Kitty. Pot spune ca e preferata mea, o ador, am multe chestii cu ea, de fapt, nu cred ca e o persoana care nu ar avea un obiect cu ea.

 Deci, cum ziceam, rasfoiam revista, si vazand acea pagina colorata doar in roz, am citit titlul si am fost un pic: "wow". Se pare ca intr-o astfel de materninate totul e posibil. Maternitatea din Taiwan este 100% inscriptionata "Hello Kitty", celebra pisicuta fiind prezenta peste tot: halate, dulapioare, paturi, lenjerie chiar si peretii o au peste tot. Asa da tot sa mai vii pe lume.

 Mai multe informatii despre maternitatea taiwaneza puteti afla in pozele puse de mine aici. Si desigur, aveti si cateva poze sa va delectati.

Iertati calitatea pozelor si modul fotografierii.

Enjoy!



2 comentarii:

  1. moama~ pun pariu ca e la mare cautare maternitatea asta!
    cat roz!!! :| cate hello kitties!!! :O

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranta :)) Cred ca lui Sharpay i-ar fi placut sa stea acolo :)))

    RăspundețiȘtergere