Alysu

Alysu

joi, 29 decembrie 2011

Another review - eye liner from E.L.F.

Mdah, trebuia sa fac review-ul asta de multa vreme, dar lenea si problemele personale mi-au stat in cale. La ora asta n-am chef de engleza, si asa banuiesc ca voi avea greseli si in romana, si am o lene mare...

Deci, dupa cum stiti, mi-am mai comandat acum ceva timp de la E.L.F. ceva, si acel "ceva" e Tusul de Ochi, care a fost la oferta pe acea vreme (mdah, am uitat cat) dar si acum e ieftin, asa ca fuguta la cumparat (8 lei).

Pot spune ca eram intuziasmata rau de ceea ce voi primi, lac cum arata pe site, forma si speram sa fie "marisor" dar nu exagerat, asa in mare destul, dar bomba a cazut cand am vazut cat de "enorm" a fost tusul. Si in plus, tusul nu are forma precum cei de la E.L.F. fac reclama.

Produsul pe E.L.F.

Produsul trimis de E.L.F.

Asa, ca pot spune ca am fost dezamagita de marime, dar fie. M-am bucurat sa vad faptul ca se aplica superb pe pleoape, sau cat de subtire si ce rezistenta e culoarea, sa nu mentionez ca negrul comandat e negru, nu ca celalalt al meu ce e albastru, desi trebuia sa fie negru :| . Dar sa nu o mai lungesc mult, fiindca vorba multa saracia omului, niste poze:

 Trebuie sa fac poza la cutie, nuh? Altfel nu are sens.

 Imi place cum a fost impachetat, sa nu se sparga.

 Dap dap, subtire, sper doar ca tusul sa nu se uste.

 Ignorati mana mea urata .___.

Cum ziceam, ignorati ce e urat, si vedeti ce e frumos: scrisul O w O ~
Am vrut sa nu ma mai spal pe mana.

Intr-o zi, sper, sa fac poza si cum mi-ar sta la ochi. Si poate si cu rujul primit, si cu restul de farduri, ajung si eu un clovn. Eh, anyway, sper si ma rog sa ajung si cu review-ul pentru brush-uri, dar vad ca nu apuc. Forgive me for that. Asa ca, sa aveti o saptamana frumoasa, si un revelion precum doriti. Si scuzati greselile, la ora asta se iarta tot (sper).

2 comentarii:

  1. si mie-mi place cum ti-a iesit scrisul <3
    in materie de tus eu prefer aplicatoarele stilou, le manuiesc mai bine :D
    anyways, sa-l folosesti sanatoasa! ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. @Jean: l-as fi vrut ca font O w O (I wish)
    am unul stilou, de la AVON, dar :| scria albastru inchis, desi trb sa fie negru, si acum de la un timp, nu mia scrie deloc... cred ca sa uscat undeva la pensula, ca in el se misca lichidul .__."
    Si multumesc <3

    RăspundețiȘtergere