Alysu

Alysu

sâmbătă, 3 decembrie 2011

Nivea vs Dove

 Eram putin nehotarata daca sa o fac sau nu, asa ca am ales sa o fac, imi doresc de mult sa fac putina comparatie la cele doua produse cunoscute in lumea intreaga, Nivea si Dove.





Multi stim ca cele doua produse sunt foarte bune, insa intrebarea e: care e mai buna decat care. M-am hotarat sa caut ambele website-uri, sa caut produsele si sa fac comparatie - intr-un fel sau altul, la ce ma cam intereseaza pe mine. Poate in final, sa va cer si parerea.

Am vazut atatea reclame la produsele astea de fata, de corp, de par, insa pe mine ma intereseaza produse speciale pentru fata mea. Gasisem odata produsele ideale pentru tenul meu, dar din pacate sunt prea scumpe sa le comand, asa ca intr-un viitor apropiat o voi face, asa ca pana atunci va trebui sa ma decid la un produs dintre cele doua, Nivea sau Dove.

Cautand la Nivea, am gasit destul de multe produse pentru ingrijirea tenului, si am de gand sa mentionez cateva:

   Ingrijirea tenului:
a)Crema de zi:
--ingrijire ten acneic >> NIVEA VISAGE PURE EFFECT CONTROL SHINE Cremă gel matifiantă
--ingrijire hidratanta >> Crema hidratanta de zi NIVEA VISAGE pure&natural
--ingrijire matifianta >> Cremă hidratantă matifiantă de zi pentru ten gras

Pot spune ca din cele 16 produse prezentate la crema de zi (mai multe gasiti pe site-ul lor), eu am ales asa in mare cam ce se potriveste mie mai mult, si pot spune ca ultima, mi-a cam atras atentia.

Cremă hidratantă matifiantă de zi pentru ten gras:



 Crema hidratantă matifiantă de zi pentru ten gras NIVEA VISAGE reglează eficient echilibrul tenului conferind un aspect mat zonelor grase şi hidratează zonele uscate, conferind pielii prospeţime pe parcursul întregii zile.

Textura sa delicată este uşor absorbită de piele.


Este ideal ca bază pentru machiaj.


--> crema tenteaza destul de mult, pot zice, si poate chiar saptamana viitoare o voi cumpara daca am timp, sau cel mai important, daca o gasesc (pe aici sunt rare asemenea chestii)
-->pretul din cate am vazut, e acceptabil - 24.90 ron


b) Gel / Crema de curatare 
-- curatare ten acneic >> NIVEA VISAGE PURE EFFECT THERMO Daily Deep Cleanser


-- curatare sebum >> Gel de curăţare pentru ten gras

Aici pot zice ca amandoua sunt excelente, ideale pentru un ten ca al meu. Dintre cele 6 produse prezentate, cele doua ar fi magnifice pentru mine.


NIVEA VISAGE PURE EFFECT THERMO Daily Deep Cleanser


 PIELEA TA SUFERĂ DE PE URMA IMPURITĂŢILOR?
Curăţarea în profunzime este primul pas pentru a obţine o piele cu adevărat curată.


NIVEA VISAGE  THERMO Daily Deep Cleanser luptă cu impurităţile, fără să deshidrateze pielea, lăsând-o vizibil curată:
- Gelul de curăţare se auto-încălzeşte imediat ce intră în contact cu pielea umedă-suficient cât să deschidă porii;
- Formula antibacteriană, îmbogăţită cu extract activ de Magnolie, pătrunde adânc în interiorul porilor şi previne formarea punctelor negre.



Non-Camedogenic: Nu astupă porii.


 Gel de curăţare pentru ten gras

  
 
 Gelul de curăţare pentru ten gras NIVEA VISAGE cu sistemul Hydro Balance conferă tenului gras o curăţare delicată si o purifiere impecabilă, fără a usca pielea, menţinând echilibrul de hidratare al pielii.


-->in concluzie, prima tenteaza, a doua mai putin... din cate am vazut a doua are pretul de 20 RON iar prima 18,80 Ron

Cam atat, nu iau la purificat cam toate produsele, si asa am lungit-o destul. Next is Dove.

Dove m-a cam dezamagit in materie de produse de fata, speram sa aiba o gama variata de produse, insa din cate am vazut pe site, nu are deloc. In afara de creme/lotiuni de corp, antiperspirante, produse pentru par si produse pentru piele (aici mai mult face referire la pielea corpului), nu mai e nimic altceva. Pacat, speram ca la Dove sa gasesc mai ceva ca la Nivea. Poate la vara cand va veni timpul, voi folosi de la Dove produsele de corp, dar altceva nimic.

Asa ca Nivea vs Dove, castigatorul este NIVEA.

Daca tot imi voi cumpara produsele, si la pretul vazut de mine, sper sa merite, daca nu, ma intorc la produsele de cel putin 50 RON pe care le zarisem acum cateva luni de la Vichy.

Sper ca nu v-am plictisit, si aveti grija de tenul vostru :]]





7 comentarii:

  1. dove cica e mai bine sa cumperi daca ai prescriptie de la dermatolog. mie sapunurile lor imi uscau foarte mult pielea, iar unei prietene i se irita pielea de la el...(sapun, gel de dus, etc)
    prin clasa a 9-a foloseam sampon si balsam dove si nu-mi ajuta parul deloc! faceam matreata din belsug de la el (aveam sa dau si altora), iar parul statea in cap ziceai ca-i curentat (si asa am eu parul des...atunci il aveam si lung...imagineaza-ti!)
    eu una recomand nivea, e mai sigur si nu are atatea contraindicatii

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine Nivea nu e chiar atat de buna. Am incercat diferite tipuri de crema, unele nu m-au ajutat deloc. Ma rog, asta depinde de ten :3
    Dar cauta cu grija sa nu contina alcool sau parfum, sunt cei mai daunatori factori pentru piele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Jean: sincer, imi aduc aminte ca si eu de la Dove am avut probleme cu parul, asa ca am renuntat la el... pacat de reclamele bune facute la produs...
    Rinnie: hmm, buna sugestie, voi avea grija cand le voi cumpara, sa le gasesc prima oara :)) Si poate depinde si de ten, cum zici.

    RăspundețiȘtergere
  4. nivea si dove poate or fi bune, dar nu la noi. niciun produs din romania nu are aceleasi ingrediente pe care le are in alte tari. de exemplu dove de la noi e facut cu alte ingrediente decat cel din vestul europei, ingrediente mai ieftine, daunatoare pielii pe termen lung :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmm, uite asta nu stiam, si sincer, daca tot provin din aceasi companie, de ce nu sunt oare la fel? o.o strange...

    RăspundețiȘtergere
  6. mie imi place gelul de dush de la dove <3
    Nivea nu am incercat nimic de la ei...

    RăspundețiȘtergere