Alysu

Alysu

marți, 20 decembrie 2011

Santa came!!

Habar nu am cum sa incep, asa ca voi zice asa: astazi dupa o lunga zi de munca (desi au fost doar 8 ore), au fost momente si de fericire. Se pare ca firma respectiva, s-au gandit la toti angajatii si s-au pus pe "cadorisit". Au facut pe Mosul, sa zicem asa.

Fiecare angajat a primit cate o plasa cu alimente (poze mai jos pe detaliat), iar pentru angajatii ce au copii acasa (cum ar fi tata, o are pe sora'mea, eu sunt exclusa si normal), au primit special niste pachete pentru cei mici. Cei sub 7 ani au primit niste jucarii ce canta (normal, pentru copilasi), cei intre 7 si 14 niste puzzle-uri (toate la fel, nici o grija) si cei peste pana in 18, au primit carti (doar doua feluri de carti in toata fabrica, una cu Tarzan si cealalta... poza mai jos).

Cam, ciudat, fiindca puteau sa faca un efort sa fie toate diferite... dar ce sa facem, sa zicem mersi ca si asa au dat. (dar de exemplu, o colega are trei copilasi, toti au primit puzzle ca si jucarie, si toate sunt la fel... ce fac cu celelalte doua? -.-")

Asa, anul trecut au dat pachete, dar parca au fost mai sarace, in schimb anul asta sunt pe gustul meu: ciocolata Milka, niste ciocolati Heidi, si produse "scumpe" sa zicem. Nice work NAC.

Asa, si nu mai am ce zice... .____." A da, azi a nins pentru prima oara in sezonul asta!! Dar nu s-a depus, pacat de fulgii enormi ce s-au asternut si s-au topit.

Some pictures from what I received today: (just from my package, my sister not, only the book she received)

 Joe, un cozonac, niste "Mos Craciun" de ciucalata...
 Milka, Novatini, Bomboane de pom, Heidi (un mos si un om de zapada de ciocolata)
 Felicitarea (mai jos mai mult) si sucul Tymbark de mere.
 Ca sa fie pachetul perfect, si o felicitare de la firma.
Si cartea primita... cam scary coperta X_X dar mai bine ca tarzan... aia am citit-o. Sa vedem ce se alege de ea.


Multumim firmei NAC pentru cadourile facute. Desi, stiu ca nu vor vedea postul meu.

6 comentarii:

  1. cartea aia e de povesti? :| nu prea par a fi de adormit copiii ci de speriat copiii =)) coperta e chiar spooky =))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Jean: stiu!! Am rams O_O si am mers cu barfa la toti sa le arat ce carte am =))) asa ceva se vinde pt copii?

    RăspundețiȘtergere
  3. cartile sunt pentru copii intre 14 si 18 ani? LOL :)) de ce nu au dat carti mai interesante?

    RăspundețiȘtergere
  4. Santa CAME si nu 'camed' :D
    Si ce firma tare e aia!! Cand vin in Rom, aranjeaza-mi si mie un loc de munca pe acolo :D
    LMFAO!! =))

    RăspundețiȘtergere
  5. omg ce fain de tine~ a venit mai repede! si la mine a venit mai repede, sa zic asa. mi-a luat un coleg ciocolata din Germania pe care nu o primesc decat dupa vacanta ca nu am apucat sa ne vedem xD de abia astept sa vad ce primesc de la fete si de la tata >:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lexie : habar nu am =)) poate nu au avut mai multi bani
    @Lina : changed it xD Promit iti tin loc, dar undeva sus pus =)) nu ce fac eu
    @Amdra : uu, nice, mai multe :> cu atat mai bine XD eu atat primesc

    RăspundețiȘtergere