Alysu

Alysu

vineri, 9 decembrie 2011

What I want for Christmas, is...


Chiar daca mai e pana la Craciun, cam o groaza de vreme, (bine bine, nu chiar asa de mult), eu deja imi fac lista cu ce vreau eu mai mult ca si cadouri. Daca nu am parte de ele, macar sa zic ce imi doresc.


Asa, sa incep:

Un prim lucru, imi doresc enorm de mult o tableta. Cum eu sunt cu design-ul, imi doresc enorm de mult o tableta, de marime medie, ca sa pot sa avansez si eu putin in "lumea" design-ului.



Un al doilea lucru, mi-ar face placere o camera de fotografiat, ceva mai "profesional". Ador fotografia, nu doar sa o privesc, ci sa o si experimentez, sa gasesc orice lucruri interesante sa fotografiez, sa arat lumii ca exista lucruri minunate, nu doar urate.



Al treilea lucru, este sa am o pereche de casti, Beats by Dr. Dre. Castile astea sunt senzationale. De ce nu le-au putut face si ei mai ieftine, nu toti ne permitem sa dam o groaza de bani pe ele, desi se merita...?! Sunetul se aude foarte clar, claritatea muzicii e magnifica, iar pentru pasionatii de muzica, castile sunt o necesitate. As vrea enorm de mult o pereche, poate gasesc pe cineva sa imi faca cadou una.


Si cam atat cu cele mai importante, dar asa in mare, niste chestii mai mici si ieftine, ar fi: un ursulet mare de plus, niste haine noi, papuci cati de multi, niste lentile de contac si niste carcase noi pt Galaxy S-ul meu.

Deci, Mosule, care dintre cele mentionate mai sus imi aduci? (In afara de ultimele, care imi permit si eu sa mi le cumpar!)

So, what's your wish list?

5 comentarii:

  1. a scos si casti beast? sau voiai sa zici beats si ai sucit din greseala literele? xD daca erai fana infocata b2st puteam sa spun ca te gandesti numai la ei :)) dar asa...

    o camera profesionala mi-ar placea si mie <3 cred ca nu m-ar mai interesa daca iese cineva cu mine in oras sau nu si m-as duce singura sa fac poze la cladiri, una - alta...<3

    RăspundețiȘtergere
  2. nice wishlist ^^ eu ce imi doresc de craciun/an nou/ziua mea e un telefon nou pt ca al meu nu mai prea fuctioneaza ca lumea. :( nu vreau unu scump, imi trebuie sa fie functional.

    RăspundețiȘtergere
  3. Jean >> ush, da da @_@ beats!! lol, era tare dk erau beast xD si nu mai sunt asa fana de la un timp xD - si dah, la fel si eu, de dragul pozelor as iesi in oras si singura si noaptea @_@

    Andra >> mrs XD <3 si aia eu zic ca se poate rezolva, fiindca la abonamente, poti sa le iei gratis, bune si ieftin abonamentul xD alegerea ta XD

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai sa-i scriu mosului si sa-i pun link-ul la postarea asta :))
    Vreau TOT ce-i enumerat aici! Cu exceptia carcaselor pt telefon, ca nu am marca aia, dar daca vrea, poate sa-mi aduca si carcasele alea, doar daca imi aduce si telefon ca sa am sa le folosesc :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lina : haha :))) da da, bine zis XD si trece-ma si pe mine pe lista XD si da, un tel nu ar strica cu niste carcase cadou :))

    RăspundețiȘtergere